Utlegg og krav – refusjon fra klubben

Har du hatt kostnader for Runar AIL som skal refunderes? Her er hvordan du går fram:

Hvordan sende inn krav

  1. Velg gruppen utlegget tilhører

  2. Trykk “+” og velg Utlegg.

  3. Last opp eller ta bilde av dokumentasjon (kvittering, faktura osv.) og fyll ut nødvendig informasjon. 

  4. Kontroller at all informasjon stemmer, og trykk “lever krav”.

  5. Du får melding når kravet er godkjent, og igjen når utbetalingen er gjennomført.

    Se Hoopit for mer informasjon: Utlegg og krav | Hoopit Support

Du vil bli varslet i appen så fort en administrator endrer eller oppdaterer status for ditt krav.

Ved å åpne kravet kan du se hvem som avslo og hvilken begrunnelse det ga. Du kan ta kontakt med lederen direkte dersom du har noen spørsmål.

Alle knyttet til gruppen; utøvere, foreldre og ledere kan sende inn krav mot laget. 

Økonomiansvarlige i gruppen kravet er rettet mot, eller høyere opp i hierakiet kan se og godkjenne krav 


Både du som innsender og godkjenner kan endre hvilken gruppe kravet tilhører. Som innsender må du trekke kravet tilbake  før du kan endre gruppe


Reiseregning – slik gjør du det

Har du hatt reiseutgifter i forbindelse med aktivitet for Runar AIL?
Da kan du levere reiseregning for refusjon.

Slik leverer du reiseregning

  1. Last ned og fyll ut skjemaet:
    Bruk vedlagte mal:
    Reiseregning – Mal 

  2. Fyll inn følgende:

    • Navn og kontonummer

    • Dato og formål med reisen

    • Eventuelle kjøregodtgjørelser (antall km)

    • Utgifter til bom, parkering eller andre kostnader

    • Husk å legge ved kvitteringer der det er aktuelt

  3. Send til godkjenning:
    Ferdig utfylt skjema sendes på e-post til aktuell idrettsgruppe for godkjenning (f.eks. håndball, fotball, ski, friidrett, barneidrett m.m.).

  4. Utbetaling:
    Når skjemaet er godkjent, sendes det videre til administrasjonen for utbetaling.
    Du vil motta bekreftelse når refusjonen er registrert.