Utlegg
Utlegg og krav – refusjon fra klubben
Har du hatt kostnader for Runar AIL som skal refunderes? Her er hvordan du går fram:
Hvordan sende inn krav
Velg gruppen utlegget tilhører
Trykk “+” og velg Utlegg.
Last opp eller ta bilde av dokumentasjon (kvittering, faktura osv.) og fyll ut nødvendig informasjon.
Kontroller at all informasjon stemmer, og trykk “lever krav”.
Du får melding når kravet er godkjent, og igjen når utbetalingen er gjennomført.
Se Hoopit for mer informasjon: Utlegg og krav | Hoopit Support
Hvordan vet jeg at status på kravet endrer seg?
Du vil bli varslet i appen så fort en administrator endrer eller oppdaterer status for ditt krav.
Hvorfor ble kravet mitt avvist?
Ved å åpne kravet kan du se hvem som avslo og hvilken begrunnelse det ga. Du kan ta kontakt med lederen direkte dersom du har noen spørsmål.
Hvem kan sende inn krav?
Alle knyttet til gruppen; utøvere, foreldre og ledere kan sende inn krav mot laget.
Hvem kan godkjenne krav?
Økonomiansvarlige i gruppen kravet er rettet mot, eller høyere opp i hierakiet kan se og godkjenne krav
Kan jeg endre gruppen kravet er sendt mot?
|
Reiseregning
Reiseregning – slik gjør du det
Har du hatt reiseutgifter i forbindelse med aktivitet for Runar AIL?
Da kan du levere reiseregning for refusjon.
Slik leverer du reiseregning
Last ned og fyll ut skjemaet:
Bruk vedlagte mal:
Reiseregning – MalFyll inn følgende:
Navn og kontonummer
Dato og formål med reisen
Eventuelle kjøregodtgjørelser (antall km)
Utgifter til bom, parkering eller andre kostnader
Husk å legge ved kvitteringer der det er aktuelt
Send til godkjenning:
Ferdig utfylt skjema sendes på e-post til aktuell idrettsgruppe for godkjenning (f.eks. håndball, fotball, ski, friidrett, barneidrett m.m.).Utbetaling:
Når skjemaet er godkjent, sendes det videre til administrasjonen for utbetaling.
Du vil motta bekreftelse når refusjonen er registrert.